در جامعه امروزی که رقابت بسیار شدید است، داشتن یک برنامه که مشتریان و یا کسانی که با کسب وکار ما ارتباط دارند و ما را به عنوان یک باور بپذیرند میتواند مسیر ما را به سمت داشتن یک کسب و کار موفق هموارتر سازد. ممکن است بسیاری از ما ایده ها و برنامه های خوبی برای کسب و کار خود داشته باشیم و شاید هم تاکنون اقداماتی در این راستا انجام داده ایم و موفقیت هایی نیز کسب کرده باشیم. اما گاهی میبینیم که افراد برنامهریزی های دقیقی دارند، اما به نتایج مطلوبی دست نمییابند.
دلیل این امر میتواند در این جمله خلاصه شود که “برنامه کسبوکار و یا بازاریابی مناسب دلیل شخصی مردم برای تماس با شما است اما نام تجاری و به طور خاص برند شخصی بهترین دلیلی است که آنها شما را انتخاب کرده اند“.